05 d’octubre 2009

15 dies de tardor que no ho semblen

galeria de Four and Feathers. Tots els drets reservats.
Doncs si ja fa 15 dies que varem entrar a l'estació de la tardor. Ens ha fet alguna tempesta i una mica de pluges (estic parlant del Vallès Oriental) que han anat be per netejar els arbres i la pols però sense violència meterològica.
Gràcies a aquestes pluges l'entorn de casa meva està preciós, verd i tons ocres i marronossos estan canviant el paisatge tornant-lo més bucòlic. Ja torna a ser agradable sortir a la terrassa a primera hora del matí per fer el cafè amb llet habitual, amb una mica de fresca però encara amb cel blau i veient com es va aixecant el sol. El niu de pardals de la taulada de casa, els petitons ja fa temps que volen sols tot i que encara vigilats per la mare. M'agrada veure com van i venen de la teulada als arbres i dels arbres a la teulada així com la seva xerrameca.
Estem a la tardor però per sort i de moment amb molt bon temps i sense aquella calor de l'estiu. M'agradarà que ens duri una mica més el bon temps perquè si de cop i volta, comença a fer fred, l'hivern se'm farà etern. No m'agrada gens l'hivern, ja ho he dit moltes vegades, em deprimeix i trobo a faltar la claror i els colors. ¡¡¡¡¡ que trigui força a venir !!!!!!!

2 comentaris:

jrrof ha dit...

ei! l'altra dia al meu esmorcar vaig contar 17 pardals alimentant-se a la gespa, tot un plaer veure’ls treballar per la vida en equip!!!

Júlia ha dit...

Ai, l'hivern, arribarà i l'haurem de suportar, però sempre torna la primavera!!!