20 de gener 2008

Llevar-se aviat...........

foto de la galeria de Ilka. Tots els drets reservats.
Com que m'he llevat més aviat del compte i tampoc puc fer massa enrenou perquè estan dormint, he decidit fer un petit post avui també.
Vaig estar buscant fotos a flikr i en vaig trobar unes quantes de molt maques, de fet la meva recerca va ser tan sols de flors, hi havien més de 40.000 fotos de flors i va ser difícil triar-ne algunes però crec que les que vaig triar us agradaran, les aniré penjant de mica en mica. Aquesta d'avui és de Ilka que és un nen d'uns 10 anys, a que és preciosa?
He fet un repàs als titulars del diari i finalment no m'he quedat en cap a destacar, política, economia, violència, accidents, i també xafarderies del món de l'espectacle i del cinema.
Si més no, i per allò del granet de sorra, faria esment de que una altra vegada ha mort una dona en mans del seu company, una més i van............. He llegit també una entrevista feta a un ciutadà britànic que s'ha passat empresonat 2 anys a "guantànamo" que ha estat convidat per "Amnistia Internacional" per donar una conferència al respecte; fa esgarrifar la situació en que estan aquella gent i ja farà 6 anys, no tenen cap mena de drets, són castigats i torturats sense motiu i sense judici encare per saber o dilucidar si son culpables o innocents. Quan ha de durar aquesta situació provocada pel país que fa bandera de la democràcia i els drets humans?
6a. raó: No s'ha de votar al PP perquè són retrògrads, xenòfobs, i hipòcrites. S'omplen la boca amb el respecte a la família cristiana i ells són els primers de no respectar-le (mentres no se sàpiga)

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Hola, no et trobes que hi ha fotos de Flick que en baixar-les surten en blanc i no es poden enganxar?
Per cert, aquesta és guapissssima

Marali ha dit...

Si que m'hi he trobat com també que estan en un altre format i com que no se el programa no les puc obrir. Si que ho és oi de maca?. He llegit els teus ultims posts i el de la "Espe" m'ha agradat molt, el que passa és que per deixar-te un comentari dient que estic d'acord amb tot el que dius d'ella i el PP sembla una mica !pobre¡