14 d’abril 2008

A mig abril.......

Foto de Ilca. Tots els drets reservats.
Dilluns, començament de setmana, 14 d'abril, dia en que es va proclamar la República, s'acosta l'estiu, be encara falta i abans ens ha de ploure més eh?
Tots els que es varen afegir a la juguesca de'n Francesc ja poden anar preparant els pèsols perquè ploure ja ha plogut ( a la juguesca no hi entrava si seria suficient, simplement que plouria per l'abril i pel maig) el que em toca a mi el perdono perquè ja vaig dir que no m'agradaven els pèsols i la veritat és que ¿què en faré d'un sol pèsol? ¿posar-lo sota de 7 matalassos per saber que la novia del meu net és de sang blava com el conte?.
Com que és dilluns, estic mandrosa, no he fet cap repàs de titulars i a més tinc molta feina de l'oficina, ho deixaré ja per avui. Ah! tan sols una cosa, m'han convidat a votar pel II premi "Imbecil con columna", per tant m'he d'aplicar a trobar-lo.
Fins demà doncs.