10 d’agost 2008

Relax........... mig gas a l'agost

Albada a Noja. Foto de Ramón Beilla. Tots els drets reservats.
Avui, diumenge 10 d'agost escric el meu post completament relaxada. He començat be el dia, m'he llevat aviat com sempre, m'he pres el meu cafè amb llet a la terrassa gaudint de la fresca i el cant dels ocells. Després he netejat la cuina que ahir a la nit no en vaig tenir ganes, es que vaig fer melmelada de mores i vaig embrutar olles, coladors, culleres, ...... neta la cuina he passat l'escombra i he fregat. Eren les 10 del matí i pràcticament ja tenia la feina del dia feta. Llavors m'he pres un temps per mi per fer-me la manicura i hem llevat a l'avi. Tots esmorzats i relaxats, ara jo estic al PC i ells 2 està veient esport a la tele.
És d'hora encara per fer el dinar per tant, escolto música (chopin) i vaig escrivint. He fet un repàs als titulars del diari, llegint algun article concret i res més. Malauradament m'ha sobtat la notícia de que en Paul Newman ha perdut la batalla contra el càncer de pulmó i ha sortit de l'hospital per anar a morir a casa seva envoltat dels seus, bona decisió que la dona i les filles han recolzat. No fa gaires dies jo en parlava amb el meu marit de que si em posava malalta greu i amb molt poca esperança, que tingués en compte la meva voluntat de no anar provant coses i deixar-me morir en pau i tranquil·litat al seu costat.
Aquesta notícia m'ha entristit una mica però, que hi vols fer? a tots ens arriba l'hora, és llei de vida, de malaltia, de vell, de màquina avariada,....... d'una cosa o altra ens hem de morir, ep però quan més tard millor, eh?
Be, prou de tristor, després de dinar i una petita migdiada continuarem relaxats espero, he de cosir i deixar a punt de prova unes jaquetes per l'obra de teatre, sense estrès, però amb ganes, perquè sinó no ho tindré per demà i em tocaran la cresta. La veritat és que em fa una mica de mandra, però els compromisos s'ha de complir no? doncs això, he contret un compromís i ho he d'acabar.
No fem vacances a l'agost perquè pocs o molts (més aviat pocs) hi ha "bolos" però estem a l'oficina a mig gas per tal de prendre'ns les coses en calma i aconseguir descansar de cabòries una mica.

1 comentari:

Atlántida ha dit...

Hola Ali! ja veig que has tingut un bon diumenge. Melmelada de mores? la puc tastar?

A mi també m'ha entristit la noticia d'en Paul Newman, però com tu dius és llei de vida, uns venen i altres marxen. La veritat és que sempre m'ha semblat increiblement guapo i un gran actor, i la seva decisió és molt humana i em sobta que la gent no l'esculli més vegades, morir amb dignitat és la millor manera de deixar aquest món.

Un petó i tranquil.la que jo no t'estiraré de les orelles per les jaquetes, l'Àlex potser sí.