17 de setembre 2009

Plantegements nous

Tots els drets reservats.
El mes passat us comentava que ja feia dies que no sabia ben be si volia mantenir el blog perquè se'm feia molt feixuc trobar un tema nou que fos interessant cada dia. Vaig donar-me un temps d'oci de blog i vaig dir que pel setembre hi tornaria.
La veritat és que encara no m'he aclarit, no se si vull continuar escrivint al blog o no. A la meva vida s'estan fent una serie de nous plantejaments que em comportaran uns canvis en la rutina diària i si a més m'he de trencar el cap pensant en el que puc escriure al blog, no se si em val la pena perquè al cap i a la fi el blog m'ha anat molt be com a teràpia, però com diu un bon amic quan les coses ja no es fan de gust si no com una obligació, no et porta a cap lloc. Una feina auto-imposada ja no serveix ni com a teràpia ni per alimentar un ego que està pel terra.
De moment però, el deixaré en "stand-bay" uns dies i veuré si tinc ganes d'escriure al menys un cop per setmana. Si em trobo amb la mateixa desgana, finalment m'acomiadaré de tots vosaltres i "a otra cosa mariposa"