17 d’octubre 2011

"MODES"

Galeria de Chuk Hunts. Tots els drets reservats.
"MODES" amb aquesta paraula no em refereixo tan sols a "la moda" en el vestir si no a totes aquelles coses que sense saber ben be el perquè tothom acaba fent.
Un parell d'exemples:
Qui va ser el primer que va fer servir una cinta llarga per penjar-hi les claus i portar-les a la butxaca deixant penjar la cinta?
Els que esteu dins del Facebook, no us heu fixat que ara tothom penja cartells? sobre els indignats, sobre els bancs, sobre l'amistat, sobre l'amor, referents als polítics, als governs, als pobres, la fam......... i un llarg etcètera.
No creieu, jo també hi he caigut i n'he penjat un parell però em pregunto: cal? són això les xarxes socials?
En fi, que de cop i volta i sense cap raó acabem fent el que fa tothom. I jo que em creia que tenia una certa personalitat!!!!
Us he posat tan sols dos exemples però segur que si hi pensem en trobarem moltes més de coses que fem per mimetisme? o perquè creiem que és moda? o simplement per fer saber que estem "al dia"?
Quines tonteries tenim de vegades. Sort n'hi ha que dins nostre tenim les nostres reflexions, preocupacions, anàlisi i opinions que si contrastéssim amb d'altres amics o companys, per sort, serien ben diferents.