14 d’octubre 2008

Reparat l'odinador...........però............

Tots els drets reservats.
Ja tinc el meu ordinador reparat. Ara va de maravella, és ràpid, programes actualitzats, i per sort quasi m'ho han salvat tot. Be, gaire be tot, però totes les fotografies que tenia guardades en una carpeta i que m'havia descarregat de flikr, m'han desaparegut. També he perdut un programa d'Adobe per magatzemar fotos i amb ell totes les fotografies que tenia clasificades per categories i molt personals, aquestes si que em sap greu haver-les perdut. Suposo que hauré de intentar recordar com es diu exactament aquest programa per veure si ho puc trovar.
De moment, hauré de tornar a entrar a flikr i cercar fotos "guapes" per poder anar col.locant en els posts.
Ara ja no tinc més temps d'escriure, he d'anar a fer el sopar. Fins demà.