13 de desembre 2008

Cap de setmana de desembre .......

Galeria de Furs and feathers. Tots els drets reservats.
Avui, dissabte, ja tinc la compra feta perquè hi varem anar ahir a comprar, per tant poca cosa més a fer a part de la meva hora i mitja que passaré amb les amigues fent petar la xarrada com cada dissabte. És el meu trencament de rutina (una rutina diferent) i que forma part de la meva festa de cap de setmana.
No se de que escriure, no em ve de gust parlar de la crisi, ni de la política, ni del finançament, tot això ara se m'està fent molt carregós quan llegeixo el diari. Gaire be sempre és el mateix i cansa, són temes que m'afecten com a ciutadana però que ja en començo a tenir el cap massa ple. La crisi, a la nostra petita empresa ens ha afectat molt, però no tenim cap solució, no som una firma automobilística on ens hi puguin abocar diners per ajuda del sector, ni som banquers, ni constructors. La nostra empresa pertany a l'àmbit de la cultura i per tant en temps de crisi per on s'estalvia més és en la cultura. Els Ajuntaments no contracten, la gent no va al teatre, o al cinema, o als concerts, etc...etc...
He dit que no em venia de gust parlar de la crisi i he acabat fent-ho. Deixe'm'ho així. Parlem del temps, ens arriba més fred diuen i fins i tot la cota de neu podria baixar a alguns llocs fins els 200/400/600 metres. Serà qüestió d'entrar llenya a casa (que no se'ns mulli) i poder encendre la llar de foc que malgrat tenir la calefacció, sembla que t'acompanyi més i que t'escalfi més el cor.
Ja he rumiat el que faré (de menjar)per Nadal i Sant Esteve, per Nadal el menú tradicional de tota la vida:Escudella i carn d'olla i pollastre farcit al forn, fruita, torrons, neules, i cafè. Per sant Esteve una bona amanida d'enciams variats i diferents ingredients que cadascú anirà triant per afegir-los i uns bons macarrons de festa gratinats al forn, fruita, torrons , etc...
No se encara que faré el diumenge 28, ni el dia de Cap d'Any, ni per Reis, per Reis segurament faré canalons per allò de no defraudar al marit que a més és el seu aniversari, tot i que no en tinc massa ganes d'embolicar-me en fer menjars de llarga elaboració; però no puc pas decebre'l farà 62 anys i els canalons són el seu plat preferit. Ja està decidit, per Reis - Canalons -.
El que si se segur que no faré aquells pica-pica sofisticats de marisc, patés, salmó, caviar, que a tots ens agraden molt però que costen un ull de la cara. ¡ no està el horno para bollos !
Ja està, ja he fet el post d'avui, que no diu gran cosa, però "algo es algo, dijo un calvo cuando se encontró un peine sin puas"