30 de juny 2009

Anem fent......... anem tirant...........

Tots els drets reservats.
Aquest matí he anat a Barcelona, al metge, una valoració sense cap importància i més o menys tot be, o sigui que "anem fent", "vaig tirant".
Aquestes frases fetes que els catalans tenim molt costum de dir-les, es presten a que l'interlocutor et respongui: que tires? del carro? o be, que fas? i llavors ja hi entra la brometa fàcil. En realitat quan les diem volem expressar simplement que estem més o menys be, però en realitat no be del tot, i les fem servir tan sols per això, "vaig fent el dia a dia amb el que caigui, sigui bo o dolent" i tirant en davant amb el que sigui o vingui.
Doncs això, malgrat haver d'anar al metge de tant en tant per controls rutinaris, jo VAIG TIRANT.

3 comentaris:

La Caperucita que se enamoró del lobo. ha dit...

Alicia jo també vaig tirant, pero mes cap a la dreta que cap a la esquerra.

Un petó :*

Raül Borràs ha dit...

Hola!
Jo crec que sempre és preferible dir anem fent que anem tirant, ja que ací a València anem tirant és dir com que vas perquè cal anar, mentre dir anem fent és dir que anem construínt, poc a poc, però sempre cap avant i en positiu.
Adeuu!

Marali ha dit...

Caperucita; no se ben bé que vols dir amb això de que vas tirant més cap a la dreta que cap a l'esquerra, però el que jo vull dir és que aquesta frase feta, que alguns diem bastant sovent és més que res per no dir que no estàs bé del tot però no cal profunditzar. Si jo "tiro" no és cap a la dreta o l'esquerra si no en davant.
Ralautxo; m'ha sorpres rebre el teu comentari ara i la feina que m'has donat al haver de buscar la data del meu post. T'agraeixo el comentari i et dono la raó en certa manera. Sempre en davant i en positiu.