02 de juny 2009

Un cicle de posts nou?

Galeria de Chuk Hunts. Tots els drets reservats.
Ja fa temps que vaig dir que de la mateixa manera que havia començat un cicle de receptes de cuina casolana, amb una recepta cada diumenge, miraria de fer un altre cicle també pels diumenges, potser de contes?
No ho se pas, perquè no és que en sàpigue massa jo de contes infantils, com no me'ls inventi ¡¡¡¡
però la veritat és que  se m'està acabant la inspiració per escriure diàriament un post. Ja us he dit moltes vegades que fer escrits sobre les notícies d'actualitat, els polítics, els bisbes o els debats, ja m'ha cansat perquè més o menys és sempre el mateix. Una te les seves idees polítiques i no les canvia, però fer campanya, anar a mítings, o comentar debats, per a quedar retratada, perquè al cap i a la fi jo no soc política no m'atrau gens a no ser que hi hagi algun escrit que em tregui de polleguera i en vingui de gust replicar-lo.
Ho provaré, escriuré un conte cada diumenge, dels de tota la vida, o inventat, ja ho veuré que em surt. Recordo que el millor conte que em van explicar mai va ser un que la meva mare mentrestant cosia m'anava explicant, em va tenir entretinguda tota la tarda, asseguda a la meva cadireta davant d'ella, i escoltant. Va fer una barreja de contes on hi sortien: herois, dracs, fades, bruixes, nans,  etc.... El vaig trobar tan bonic¡¡¡¡, tenia de tot: bondat, heroisme, intriga, recompenses......... Una faceta desconeguda de la meva mare i que no es va repetir, m'imagino que amb una vegada d'invencions ja en va tenir prou.
Ei, si no escric res el diumenge no m'ho tingueu en compte, he dit que ho provaré eh?