15 de juny 2009

Promesa incomplerta

De Saturnopi. Tots els drets registrats.
Estem a dilluns i ja han passat 2 diumenges des que vaig dir que començaria un cicle nou "el conte del diumenge" i encara no ho he fet. Això és una promesa incomplerta malgrat que ja vaig dir que tan sols ho provaria si em sortia.
M'ho he estat rumiant i no se pas si me'n sortiré. Quan anava a escola, escrivia força be el que llavors en dèiem "redaccions" i fins i tot vaig guanyar un 1er, premi de redacció que convocava cada any la Biblioteca. De fet ens hi presentàvem perquè així gaudíem d'una tarda sense classes i tot plegat era com fer un treball més d'escola però divertit.
Diumenge vinent miraré de recordar el conte amb el que vaig guanyar, potser el trobareu una miqueta carrincló però heu de pensar que llavors tenia uns dotze anys i molts pardalets al cap propis de l'edat.
El conte es deia "Història d'una taula". El títol no era meu doncs pel concurs es proposaven 3 temes per cada edat i jo vaig triar aquest perquè em va semblar molt més senzill i perquè donava peu a ver servir més la imaginació.
Diumenge vinent, us avanço que el conte serà "Història d'una taula".