24 d’agost 2009

Dues setmanes sense posts..........

Galeria de Seatle Crik. Tots els drets reservats.
Avui m'he adonat que ja feia dues setmanes que no escrivia aquí, la veritat és que tampoc se molt be si vull continuar fent-ho. Em donaré un respir, m'ho rumiaré i decidiré si dono de baixa o continuu amb el blog.
És que és molt difícil trobar temes pe comentar, al menys per mi ho és, hi ha d'altres blocaires que escriuen cada dia i saben escollir temes molt interessants i d'actualitat però jo ara ja he arribat al punt de dir: que puc comentar? que puc dir? Política, país, dones, societat, .... en fi, que no ho se, per això faré el que ja us he dit, pel setembre decidiré si vaig fent o no.
Fins setembre doncs.........

2 comentaris:

Atlántida ha dit...

Això és només el relax que provoquen les vacances, també es relaxa la inspiració, a mi em passa, d'escriure cada dia he passat a fer-ho una o dues vegades a la setmana.

Pren-t'ho amb calma, que segur que encara tens molt a dir!

Fins al septembre!

Marali ha dit...

Deu ser això que dius, però vacances, vacances no n'he fet, però si la feina més relaxada i aquesta calor!!!!

Tot i que m'agrada més l'estiu que l'hivern, enguany aquesta calor m'ha deixat molt més desfeta.

Ens veiem, una abraçada.