22 de desembre 2011

SALUT TINGUEM, que vol dir???????




¡¡¡ mentre tinguem salut !!!! doncs això, que no ens ha tocat la loteria.  ¡¡¡ quina pena !!!!

Ja ho sabíem oi que no ens tocaria? ... però no deixàvem de tenir una miqueta d'esperança i il·lusió, en fi, pot ser l'any vinent, no deixaré pas de somniar i de deixar de distribuir els possibles diners que em puguin tocar. Jajajaja....... aquest ha estat durant bastant de temps el meu remei contra l'insomni, en lloc de comptar ovelles, repartia els diners del premi. Quan m'havia adormit encara no me'ls havia gastat tots.

El primer que feia era anar a la meva oficina bancària i amb el dècim a la ma li passava pels nassos al director, dient-li, pago la hipoteca ja, ara mateix, sense penalització i ho vull tenir escripturat abans de que s'acabi l'any. Quin goig!!!!, també li deia: en quant al dipòsit de la resta de diners.... m'ho rumiaré, depen del tracte i regal que em feu, ¡¡¡ Oh !!!! quina satisfacció!!!!

Després, planificava un viatge llarg i abans una estada en una d'aquelles clíniques que diu que hi ha per la gent rica, que els aprimen, els posen "guapos" i a més amb un tracte de senyors.

Uns quants milers d'euros per cada fill i cada nét, renovació d'armari i a complir els viatges somniats........

Us ho asseguro, com a remei contra l'insomni és 100% efectiu.

I com sempre, hauré de continuar planificant allò que no passarà mai, però al menys m'ho passaré d'allò més be.

El dia 22 de desembre acabem tots dient MENTRE TINGUEM SALUT, això anirem tirant com puguem del carro de la vida.

Ei, ja estem a l'hivern de veritat, a partir d'avui el dia s'anirà allargant una mica.