08 de novembre 2007

Abraçades

Hi ha moltes classes d'abraçades: d'amistat, de salutació, de comiat, de sexe, d'amor......... No a tothom li agrada que l'abracin perquè hi ha gent que se sent com invadida en el seu espai, però hi ha persones que saben abraçar i transmetre i per això entenc que l'Amma tingui tanta gent que esperen hores i hores per arribar a ser abraçades per ella tot i no ser converses de la seva fe. Pot ser l'entorn tan místic i espiritual del que s'envolta i que per nosaltres és desconegut (no te res a veure amb els actes litúrgics de la nostra església) contribueix a que la gent es deixi anar i trobi la pau, la tendresa, el consol, el que sigui que van a buscar en la seva abraçada. Alguna vegada, quant he vist el reportatge per televisió, m'han vingut ganes d'anar-hi jo també i finalment no m'he atrevit a fer-ho perquè havent d'estar tantes hores esperant pot ser finalment en lloc de pau hi trobaria un atac de nervis. Però jo sóc una dona privilegiada, perquè conec una persona meravellosa que abraça transmetent. Ella transmet afecte, dolçor, calidesa, sinceritat i estimació. A que si que sóc afortunada? I en realitat jo no sóc massa d'abraçades però amb aquesta persona m'agrada perquè ella sap sempre quan ho necessites. Un desig: ! Tant de bo que tots ens estiméssim més i ens abracéssim més ¡ Segur que ens ajudaria molt més a ser feliços.

2 comentaris:

Marina ha dit...

Una ABRAÇADA IMMENSA via blog fins diumenge que te'n faré DUES!

Marali ha dit...

Gràcies preciosa, saps qui és la persona que transmet quan abraça oi? Un peto i una abraçada.