14 de novembre 2007

La Infanta Elena

Ahir Mª Teresa Campos donava en primícia que la Infanta Elena i Jaime de Marichalar, havien decidit separar-se un temps després de 12 anys de matrimoni . Això no hauria de tenir més relevancia que qualsevol cas de trencament de matrimoni que és dona dia a dia. Però resulta que es tracta de la Família Reial, que en aquests moments no està passant pas per uns bons moments i els mitjans de comunicació començaran a especular: que sí ja feia temps.......... que si ja es veia a venir........... Jo us remeto a l'editorial de El Periòdico d'avui titulat "Respecte per la Infanta Elena" (m'agradaria saber fer l'enllaç però encare no ho he après). Jo no sóc monàrquica, però tinc memòria i recordo molt be que no sabíem que passaria amb el rei imposat pel Franco i que aquest Rei va trencar amb la dictadura i va ser ell qui va voler que la seva monarquia fos "constitucional", qui va demanar a Adolfo Suárez que formes govern i que fes legals tots els partits. Tota aquesta gent que es manifesta en contra del Rei i de la Família Reial n'estic segura de que ho fan atiats per partits que si no hagués estat pel Rei i el govern d'Adolfo Suárez no existirien. Perquè aquests joves (comptats) que cremen fotos no han viscut ni la dictadura ni la transició i per tant són molt fàcils de manipular. Jo també demano respecte per la intimitat de la Família Reial, que en tot moment s'ha sabut comportar i estar en el seu lloc, arribant a ser una monarquia modèlica .