18 de juliol 2008

Un cap de setmana com tots els meus

Foto de Tilcia. Tots els drets reservats.
Estem a divendres i a partir d'aquesta tarda comença el cap de setmana, he dit com a títol que serà com tots els caps de setmana meus i és veritat. Dissabte al matí compra setmanal, tarda de relax empassant les pel·lícules que facin per la tele, diumenge al matí a primera hora quan estic sola una bona estona de lectura (no hi ha manera de poder llegir quan tinc gent al voltant), repàs de neteja, dinar i migdiada, companyia al besavi mirant la tele i s'ha acabat el cap de setmana. No és cap cosa de l'altre món, però tampoc hi ha massa feina i oblidem per 2 dies la tasca d'oficina i les preocupacions de l'empresa. Amb això ja n'hi ha prou.
El Periódico es fa ressò en 2 o 3 articles de les desafortunades declaracions de'n Felip Puig i pel que he llegit sembla que en general es pensi com jo, ho vaig reflectir al meu post d'ahir. Jo us recomanaria l'article de'n Joan Barril, molt ben escrit i molt clarificador.
Avui comença l'11è Congres del PSC, aquesta vegada tindré informació de primera mà per poder opinar, ja veurem com anirà.
I ja està, prou per avui, demà serà un altre dia.
Una cita: " Tot acte forçós es torna desagradable " - Aristóteles -