15 de juliol 2008

Vaig fer "campana" de blog

oli de Castello -Avilleira. Tots els drets reservats.
Ahir vaig fer "campana", no tenia ganes d'escriure i no sabia tampoc que dir. Avui hi ha diferents temes de que parlar: les balances fiscals, l' 11e. Congres del PSC, de CIU, del PP i la propera reunió amb el President, ........ En fi, massa coses i gens de ganes d'analitzar i pensar.
Un dels temes, que tot i que no em ve massa de gust, si que opinaré sobre ell és el dels nomenaments del Rei: marquesses i Grande de Espanya.
No sóc monàrquica però sóc Joan Carlista, i tenir una monarquia constitucional ja m'està be, però nomenar ducats, marquesats i grandeses, que crec que comporten uns sous (no ho se segur eh?) ja no ho trobo be, no hi ha cap necessitat de continuar amb unes pràctiques que avui en dia són obsoletes al meu entendre. Sí és vol premiar algú per mèrits crec que hi ha d'altres maneres, medalles per exemple (encara que pot ser les medalles també comporten unes despeses, crec, tampoc ho se segur), en fi que tot i ser una monarquia constitucional s'està creant una noblesa desfasada, perquè aquests nomenaments a aquestes persones provoquen el pensar: ¿Què tenen de diferent elles que no tingui jo? mèrits? no hi ha instaurats uns premis "Príncipe de Asturias" que donen prestigi i nom a qui els rebi? en cultura, en investigació, en literatura, en medicina, etc..... doncs això, ja n'hi ha prou com a reconeixement a una feina feta.
És igual, deixem'ho estar, hi ha d'altres coses més importants que tot això a la meva vida. Avui he anat a un control mèdic i he de dir que estava una mica preocupada perquè pensava: ja ho veuràs, avui et trobaran alguna altra cosa, per sort no ha estat així i estic contenta, el metge m'ha piropejat i m'ha dit que com a mínim viuré 30 anys més, jejejejeje, uffffff, i jo li he dit i en quines condiciones viuré aquests trenta anys? tot i que ja sabia la seva resposta - "tot depèn de vostè " pues eso, a cuidar-me que són 2 dies.........