06 de juliol 2008

Sense títol................

Tots els drets reservats.
No he posat títol a l'escrit d'avui perquè no se de que escriure, tinc un munt de coses al pensament per reflectir però són massa íntimes i per tant el que faré és fer una entrada al meu diari escrit que tinc oblidat de fa dies.
Diumenge, sola a casa amb l'avi, pollastre a l'ast i patates al forn - dinar solucionat -. Vaig trobar els CDs. de la col·lecció de música clàssica que varem comprar ja fa molt d'anys i me'n he passat uns quants al PC, així puc escoltar-los mentrestant treballo. Ara mateix estic escoltant Chopin interpretat per "Claudio Arrau" i m'entusiasme, és tan relaxant i tan bonica aquesta música que tot i que el disc te una durada de 59 minuts, el més segur és que el torni a posar quan s'acabi, si és que encare estic a l'ordinador.
Ara m'ha donat per aquí, la música clàssica sempre m'ha agradat però no és que sigui una gran entesa i de fet el que conec són les peses més reconegudes per tothom, però de moment gaudeixo molt escoltant-la i més em permet treballar de manera relaxada.
Aquesta tarda he de cosir, però com que la màquina de cosir (molt i molt antiga) la tinc al despatx, ho podré fer també escoltant Chopin, Falla, o Ravel.
Fins de mà, que serà un altre dia.

1 comentari:

Sergio ha dit...

No me gusta coser, pero si lo tuviera que hacer, a la vez, escucharía Chopin ;-)

Bona nit!