12 de febrer 2009

Doctorats

Tots els drets reservats.
Una molt bona amiga em va enviar un pwp, que em va agradar molt. Quant als 45 anys em vaig quedar sense feina i em vaig apuntar a l'atur ja em varen dir que a la meva edat seria molt difícil de que en trobés, jo sempre havia treballat d'administrativa però em varen dir que avui en dia, malgrat estar plena d'experiència, sense cap titulació i amb 45 anys no en trobaria. Com així va ser i llavors ens varem decidir (el meu marit i jo) per fer-nos autònoms i muntar un negoci de "management d'artistes".
En aquells moments no se'm va ocórrer que jo tenia un doctorat i que hagués deixat al funcionari estorat amb totes les qualificacions que tenia, us les anomeno:
"Sóc doctora en desenvolupament infantil i en relacions humanes"
"Desenvolupo un programa a llarg termini, dins i fora de casa. Sóc responsable d'un equip i ja he rebut 2 projectes"
"Treballo en règim de dedicació exclusiva, el grau d'exigència és de 14 hores al dia, de vegades... fins a 24 hores".
"Les dones mares són Doctores en l'art de fer la vida millor"
"Les àvies: Doctores-sènior en desenvolupament infantil i relacions humanes"
"Les besàvies: Doctores executives sènior...........
"Les tietes: Doctores-assistents ............
Us en adoneu? si quan buscava feina Internet ja hagués existit i m'haguessin enviat aquestes idees, segurament el funcionari de torn s'hagués quedat d'una peça i potser m'hauria trobat una feina adequada als meus doctorats, jejejeje.
Agraeixo a l'amiga que m'ho va enviar i a l'autor perquè l'autor és un home, rar oi?