17 de febrer 2009

Repassar l'agenda

Galeria de Ade. Tots els drets reservats.
De fa molt de temps que faig servir agenda, però si he de dir la veritat, no hi escric massa coses ni massa cites, llavors poc servei em fa. Em refio més del meu cap que de l'agenda però m'he adonat que amb els anys la memòria ja no és la mateixa i alguna vegada el meu cap ha errat data i hora d'una visita al metge.
M'hauré d'acostumar a fer-la servir de veritat i repassar-la cada dia perquè també amb els anys hi ha més cites, sobre tot amb metges.
Avui, fent un repàs a la setmana me'n adono de que demà tinc una visita mèdica al cap de La Garriga i passat demà una altra a l'hospital de Granollers. Ni l'una ni l'altra es deuen a cap cosa greu però són revisions que he d'anar passant, ja sabeu, coses de l'edat, per tal de que els metges es quedin tranquils i jo també.
Aquest any ja he tingut cura d'anar apuntant cites, entrevistes i reunions i en un mes i mig d'any deu n'hi do les anotacions. A l'ordinador també tens l'opció de calendari-agenda però jo prefereixo tenir-la de paper i escriure a ma, tot i que pots fer que l'ordinador t'avisi amb un missatge el dia i l'hora de l'entrevista.
L'ordinador és una gran eina de treball que també m'hi he d'anar acostumant a mirar de treure'n més profit, però de moment, la gestió de l'agenda m'agrada més fer-la d'una manera més tangible i personal, si ho escric a ma me'n recordo més que no pas si ho faig amb el teclat.
Una verdadera bajanada aquest post d'avui. M'ha sortit així, que hi farem. Un altra dia segur que trobaré un tema més adequat.