28 de febrer 2009

Rutines

Galeria de Chuk Hunts. Tots els drets reservats.
He llegit en un blog el que ocasiona un canvi de rutines. De fet tota la nostra vida és basa en rutines que al llarg dels anys han anat canviant per les diferents situacions en les que ens hem trobat.
Jo sóc persona de rutines i de programacions, si el meu cap no preveu sortir al capvespre i ja estic en situació de "mandra" si m'ho proposen, precisament perquè no ho tenia previst em fa encara més mandra. Sóc de llevar-me a una hora determinada i sembla que el meu cos sigui un rellotge perquè em desperto sempre a l'hora, una vegada llevada comencen les rutines: lavabo, bata, cafè amb llet, cigarreta, pastilles, lectura. Aquesta rutina em suposa un relax de mitja hora i una posta apunt per començar la feina, passat aquest temps noves rutines: dutxa, vestir, posar en marxa l'ordinador, correu, blogs, diari i post. Tot això una hora més i a continuació la feina de l'oficina.
Jo també hauré ara de canviar una mica aquestes rutines. Si vull sortir de casa hauré de programar-ho per en davant i combinar les sortides amb el marit, primer jo, després tu. D'altra banda també la neteja l'haurem de programar i repartir així com la roba bruta, la neta, els armaris, la cuina, etc... ¡ostres! només de pensar-hi ja m'entra "cangueli". Planificació, programació i de tant en tant un trencament de rutina (si és possible) però programat per en davant perquè si no m'he mentalitzat de que he d'anar a un sopar o de visita als amics; mal assumpte, d'imprevist no en tindré ganes.