18 de gener 2012

UNA CANÇÓ.......... La música en el meu entorn



Hola, ahir no vaig escriure res, però és que tampoc hi ha massa cosa a dir si no és el de sempre des d'un temps cap aquí.

Llegeixes els diaris, veus el telenotícies, fas el cafè i xerres una mica amb els companys de cafè i finalment te'n adones de que sempre parlem del mateix, que si les retallades, que si les corrupteles, que si "no ens en sortirem mai d'aquesta crisis"......... Que enguany serà pitjor que el 2011, etz....   etz...

Per això, "corramos un tupido velo" i senzillament us he penjat un vídeo de ABBA amb una cançó que m'agrada molt, és dolça i senzilla però molt bona.

Amb els anys que fa que la música forma part del meu entorn, m'he anat convertint de mica en mica en  un poc experta sobre tot pel que fa a la música pop i rock. Quan dic experta no em refereixo a tenir uns grans coneixements musicals ni dels artistes, si no a saber distingir més be quan una cançó o una música instrumental te una certa qualitat i si arribarà al públic o no.

De tota manera, pobre de mi, el que si puc dir amb seguretat, és : m'agrada o no m'agrada. El mateix em passa amb la pintura, amb la lectura i amb el cinema, per tant d'experta res de res, si molt segura dels meus gustos. Be, a veure si demà trobo algun tema més interessant de que parlar.

FRASE:  Mai s'aconsegueix cap benefici sense perjudicar a un altre  - Michel Eyquem de la Montaigne  -