03 d’abril 2009

Divendres, amb Sol, ¡que be!

Galeria de Vanda. tots els drets reservats.
Una setmana més, avui divendres s'ha llevat amb una mica de sol esmorteït, però ja no és un dia gris com els de tota aquesta setmana. Fa fresca però ja és el que toca doncs no estem a l'estiu, tot just ens acaba de començar la primavera i sembla ser que enguany ens està fent el temps primaveral com Déu mana.
La cimera del G-20 ocupa la primera pàgina de tots els diaris. Creieu que aquests "potentats" podran arranjar alguna cosa de la "crisi" global ? Canviaran de veritat i regularan el nou sistema del capital? Tinc els meus dubtes perquè hi ha massa interessos creats i individuals de cada país per a que arribin a un acord i el compleixin. Confiem però en que d'una manera o altra i encara que sigui molt a poc a poc les coses de l'economia que tant ens afecten als "currantes" es puguin anar posant a to.
Aquest cap de setmana, be el Diumenge, tindré a dinar a la família, ole i ole. Els vaig demanar que volien per dinar i el meu fill em diu: Si no el fas picant, fes cous-cous tunisenc. M'hi he compromès, no el faré picant i prepararé una salsa amb "harissa" a part per qui l'hi vulgui. Jo també en tenia ganes de fer-ne, al menys 2 o 3 cops a l'any en faig perquè a tots ens agrada molt, el que passa és que és un menjar bastant consistent i a la nostra edat ja comencem a trobar-lo una mica pesant.