08 de febrer 2008

Coses a fer

Foto de Theilr.Tots els drets reservats.
Ja estem a divendres i ja podrem gaudir d'un altre cap de setmana. ¡que de pressa passen els dies! Vull fer una llista de les coses a fer més o menys urgents que les he de fer però no en tinc cap ganes:
Comencem per:
  1. - El que em vaig proposar fer fa un mes respecte de les cortines i entapissats del meu despatx, s'han de rentar i passar l'aspiradora per les cadires, fregar mobles amb aigua i llexiu i netejar els rams de flors seques que hi tinc. Tot per eliminar la "pudor" de tabac.
  2. - Pensar en quina recepta us puc posar al blog per aquest diumenge. No us hi poso primers plats perquè habitualment qui més qui menys ya els sap fer.
  3. - Fer una consulta "urgent" a la gestoria respecte al meu "retiro" o jubilació.
  4. - Anar a la comisaria de la policia municipal per saber quins documents necessito per aconseguir la tarja de minusvàlid.(si no no guanyaré per multes)
  5. - Demà com cada dissabte anar a fer la compra per la setmana, que la nevera ja està quasi buida.
  6. - Rumiar que faig per dinar diumenge que venen els fills i el nét. El que jo vulgui? o el que se segur que els agradarà?
Deu n'hi do les coses pendents (sense comptar les de la feina) que he de fer no? Seré capaç de fer-les aquest cap de setmana? Hi he de posar el coll en fer-ho perquè si no passarà un altre mes sense adonar-me'n i això no pot pas ser. He llegit els titulars i algún article dels diaris i a part de l'obertura de la Berlinale amb en Martin Scorsese i els Rolling Stones no hem ve de gust parlar de les promeses electorals. 500 milions d'arbres en quatre anys? d'on els treurà? de la selva de l'Amazonas?. Haver de demanar disculpes als inmigrants pel brot xenòfob del PP. ¡qué fort!

1 comentari:

Atlántida ha dit...

Vaja jo també aprofito els divendres per a fer un repàs ràpid de tot el que tinc pendent i per fer de mestressa de casa i dedicar-me a netejar tot el pis, el cert és que al final sempre passa el mateix: el temps passa massa ràpid i sempre queden coses pendents.