14 de febrer 2008

M'han donat un premi, em fa ilusió

Tots els drets reservats.
M'han donat un premi, m'ha fet molta gràcia rebre'l, perquè com que soc novella en això dels blocs doncs, mira tu, em fa ilusió. El premi me l'ha donat la Marina des del seu blog "Només són paraules" i diu que me'l dona per promoure la sinceritat i per ensenyar-vos a cuinar. Be, sincera si, però segurament massa personal i en quant a les receptes de cuina que escric cada diumenge, la meva intenció és la de donar unes bases al jovent que per falta de temps no s'ha pogut posar a la cuina. Jo no sóc cap cuinera extraordinària, simplement una dona a qui li agrada cuinar i que fa tants anys que ho fa que te ja alguns "truquillos"
El premi s'anomena "Arte y pico" i és aquest situat a la capçalera a la dreta, evidentment que no és la bugambilia. És un premi d'aquells tipo "meme" i jo ara l'he de donar a 5 blogguers que m'hagradin. Li dono doncs:
a Júlia perquè els seus escrits són macos, planers i a l'hora molt literaris i per que em fa recordar la meva infantesa.
a Yaiza per la maduresa dels seus escrits, les seves imatges i la seva fina ironia.
a Pat perquè continua escrivint i per ser tant existencial.
a Jrrof per la seva generositat i les seves imatges, flors, paissatges, pedres....
a Magda/Xavier perquè malgrat fa molt poc que han fet el seu blog, comparteixen els seus maravellosos viatges i les seves descripcions fan que et sembli que ets allà.
Aquestes són les normes del premi:
Premi "Arte y Pico"
Aquest premi ha estat creat per
Eseya.
Les regles del premi són les següents:
- Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma.
- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin.
- Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat.
- Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
- Exhibir aquestes regles.
I ja està, he rebut un premi i com que m'ha fet gràcia i ilusió estic contenta.
(intentant fer la correcció ortogràfica, se m'ha esborrat tot el post i l'he hagut de tornar a escriure, ara ja no ho provo de corregir, no fos cas que se'm tornés a esborrar)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola bonica.
Desde Dakar t'enviem moltes felicitats per el premi.
En el nostre blog avui hem pogut possar-hi fotos.
Molts petonets dels vellsfolls

Júlia ha dit...

Hola, Marali,
Ja t'he comentat al blog que estic contenta, però que no faré 'la cadena' pels motius que exposo, cosa que no vol dir que no em faci feliç la nominació.

Bon divendres!!! M'encanta aquesta foto amb el nen que has posat, és bellíssima!!!

Patrícia ha dit...

Moltes gràcies Alícia!