15 de febrer 2008

Criaturades...........

Foto de Theilr. Tots els drets reservats.

Ahir us feia un post explicant-vos que m'havien donat un premi, d'aquests que algú crea i que donen la volta al món. Jo en vaig estar contenta de rebre'l, em va fer ilusió perquè ves per on, de vegades penses que escrius al blog per res o que no saps trobar res de interessant i al cap i a la fi, tots els que tenim un blog (en general) a part del que ens pugui servir com una manera de deixar anar: angoixes, pensaments, superficialitats.... de terapia en definitiva, a tots ens agrada saber que ens llegeixen. Si voleu, és com una especie d'exibicionisme i tot i que sembla lleig també hi ha una mica d'alimentació de l'ego.

Doncs be, desprès de la meva passejada habitual per uns quants blogs, vaig llegir alguns comentaris referents als premis en que creien que això eren criaturades. Segurament tenen raó, però i que? En general les criatures són felices, contentes, descubreixen tot un món i van creixent i madurant, però sabeu? ja adults i més que adults ens anem tornant altre vegada com criatures i qualsevol petit detall ens ilusiona. Com més grans ens fem més ens agrada que estiguin per nosaltres i sí no ho estan fem el que sigui per cridar l'atenció, exacte - com les criatures - .

Jo agraeixo que algú a qui li he donat el premi em digui que se sent honorada però que no seguirà la cadena perquè aquest premis finalment acaben rebent-los repetidament els blogs que visitem habitualment. Te tota la raó, jo vaig tenir prou feina per escollir a quí el donava, doncs alguns dels blogs ja l'havien rebut. No crec que passi res per no seguir, al cap i a la fí no és pas una cadena d'aquelles que et diuen que si no la segueixes et passaran coses dolentes i com que tenim alguna cosa de "i si és veritat?" algunes vegades les seguim.

1 comentari:

Yaiza ha dit...

Alícia!
gràcies!, m'ha fet ilu el premi :) i encara més saber que t'agrada el meu intent de bloc!
ens veiem dilluns!
Yàiza