11 de febrer 2008

Ja quasi ho he fet tot...........

Foto de Zairi. Tots els drets reservats.
Divendres vaig fer una llista de les coses a fer per complir els propòsits de començament d'any.
Be, ja quasi ho he acabat tot, el meu despatx està net, endreçat i sense pudor de tabac i he aconseguit en aquest 2 dies no fumar-hi.
Solucionada la recepta del diumenge del blog i solucionada la compra de la setmana, nevera plena que més o menys durarà fins dissabte vinent que hi haurem de tornar. Vaig decidir fer de dinar el diumenge el que se segur que els agrada a tots.
M'ha quedat pendent anar a la gestoria per l'assumpte de la meva jubilació i anar a la comissaria de la policia municipal per saber els documents que necessito per allò de la tarja de minusvalia. això però, quedarà solucionat aquesta setmana.
¡òndia! va be això de fer una llista, sembla que pel fet d'estar escrita no te'n puguis desentendre i ho vagis deixant per "demà".
Avui he d'anar a l'assaig de teatre. Comencem una obra nova on hi tinc un paper molt arregladet per mi. M'he de llegir el llibret una altra vegada i subratllar els meus parlaments que són pocs i per tant crec que aquesta vegada me'n sortiré més be que a l'altra obra que varem estrenar i que ja hem abandonat perquè no ens en sortíem massa be.