03 de març 2008

Avui "debat" i una setmana per anar a votar

Foto de Xavier Martin. Tots els drets reservats.
Després d'un cap de setmana radiant, amb un temps esplèndid i fins i tot amb calor, entrem a la recta final de la campanya electoral de les generals del 2008. Avui hi haurà l'últim debat Zapatero-Rajoy i confiem que se l'hauran preparat exahustivament i deixaran clares les seves posicions programàtiques deixant de banda el " i tu pitjor".
No ens fem il.lusions però, serà un debat encotillat com l'altre, seguint les "normes" dictades per tots dos partits i que poca cosa tindrà de debat, ara tu, ara jo, ara no contesto el que m'has dit, ara t'ataco, ara m'ataques, i així fins una hora i mitja. Segons vagi, faré com a l'altre, em passaré al CSI i aniré fent zapping al debat.
De tota manera, i com que tinc molt clar que no vull que guanyi aquesta dreta impresentable que tenim en aquest país, vull fer esment de la campanya endegada "Razones para no votar al PP" convidant-vos a entrar-hi i llegir-ne les més de 25 raons.
No feu cas de les enquestes, sí volem deixar arraconada aquesta dreta hereva del franquisme, no ens hem de quedar a casa, anem tots a votar, fem servir el nostre dret que tant ens va costar de guanyar. ¡ Votem Carme Chacón - PSC (ZP-PSOE) !

6 comentaris:

jrrof ha dit...

MAI HE CANVIAT EL VOT!
JA PODEN FER DEVATS!
HE SET FIDEL SEMPRE!
NO PENSO CANVIAR-LO MAI!
QUE HI HAGI SORT!

Marali ha dit...

Jo tampoc, que tinguem sort tots.
Un petó

Atlántida ha dit...

Aquesta campanya, a mi personalmente m'esta fastigejant més que mai.
És el primer cop que es basa en desprestijar més al contrari que no pas oferir solucions als problemes reals que tenim.
Però com que considero que votar és una obligació i la forma d'exercir la nostra llibertat, convençuda o no diumenge anirè a votar.

Marali ha dit...

Tal com ha de ser Rebeca, ens va costar massa poder votar per engegar-ho tot al "garete". La campanya s'ha fet pesada i fastigosa perquè fa més de 3 mesos que estan fent campanya, encara que dret a llei són tan sols 15 dies. No puc evitar seguir-la una mica però per quí ja te el vot clar de sempre, la campanya no em farà canvar-lo.

Maurici ha dit...

No puc estar d'acord amb "la coletilla" final, el meu vot serà clarament a un partit que hagués defensat molt millor les bestieses que deia Rajoy sobre el castellà a Catalunya. La única manera factible de que cap dels dos aconsegueixi la majoria absoluta és votar a un partit que els pugui collar.
Escolliu, Duran i LLeida o Ridao

Marali ha dit...

Ho sento Saltenc, a mi em passa el mateix que a tu amb aquests polítics Duran i Ridao, no m'acaben de fer el pes. Mira, jo no he tingut mai problemes per parlar en català, llegir en català i escriure en català, vaig poder portar als meus fills a una escola d'ensenyament en català quan ja teniem democràcia i si vols que et digui la veritat del que penso crec que està en mans de la gent, no dels polítics, que la llengüa no es perdi. Recorda que jo vaig viure en temps del franquisme i que a tot arreu sempre vaig parlar en català, tot i que els meus pares no eren catalans.