24 de març 2008

Dilluns de pasqua..... 1 dia més de festa.

Foto de Ilca. Tots els drets reservats.
Un dia més de festa, molt fred, però la neu imprevista no ha arribat a L'Ametlla del Vallès, be quatre flocs ahir però ni cinc minuts.
He estat tafanejant a Facebook i les "causes" a les que m'he adherit, així com els amics, també he actualitzat el meu perfil, potser l'he fet massa extens i massa real però és que ni escrivint puc ometre o mentir. Ja tinc més amics a Facebook, és clar que a qui li demanes que t'admeti com amic d'entrada no s'hi pot pas negar oi?.
Be que farem avui? doncs més o menys el de sempre, gaudirem del sol si no fa vent (perquè és glaçat), dinarem,(sense "mona" perquè el net ja la te per part del seu padrí) prendrem el cafè a la terrassa si és dona la condició d'abans i passarem la tarda mirant la tele, o no, potser tafanejant blogs, potser jugant a "Big money" o "Alchemy" tot dependrà de si fan pel·lícula o no. Trobarem a faltar la companyia dels fills i del net però és lògic, ells ja varen venir el dissabte i be que han de gaudir de la seva intimitat i d'estar ells tres sols, passejant, jugant, anant en bicicleta, en fi del que els vingui més de gust, perquè deu ser cansat això de passar-se els diumenges amb 1 vell i 2 mig vells.
Ara esmorzaré alguna cosa i desprès passaré pel meu altre blog que fa dies que no hi escric res, aquest és en castellà i els posts són més curts i potser més superficials però el vaig mantenint de tant en tant.
Apa, guapos, fins demà, a veure de que escriure, se m'estan esgotant les neurones.