19 de maig 2008

I van passant els dies........

Foto de Amy The Nurse. Tots els drets reservats.
Comencem una altra setmana i ja quasi be ens haurem "cruspit" el mes de maig. Per sort continua el temps inestable que fa que "pel maig cada dia un raig" sigui real enguany i per tant la recuperació dels embassaments es va fent a poc a poquet però es van omplint.
He dit per sort, tenint en compte la sequera per la que havíem passat, però per mi ja comença a ser depriment no veure de nou el cel seré i blau, i el sol.
Aquesta setmana que comencem, deu n'hi do la feina que tindré, entre unes coses i d'altres. Visita de l'assistenta social per valoració del grau de dependència de l'avi, visites al metge pel marit, feina a l'oficina, a casa, assaig de teatre, en fi, el normal però com que és dilluns tan sols de pensar-hi ja em fa mandra.
Ahir al meu post vaig dir que creia que quasi tots els blogaires de la Catosfera farien un post parlant de la presentació del llibre a Vallromanes i que no havia estat així, Resulta però que vaig fer el meu passeig pels blogs una mica massa aviat (no vaig tenir en compte que era diumenge) perquè al vespre ja tothom (o molts) ja havien fet el post-crònica, i nombrosos comentaris.
Ja us deixo, m' he de posar a treballar perquè si no se'm farà tard i avui em quedaria curta de jornal.
Una cita: " No caminis darrere meu, puc no guiar-te, no caminis davant meu, puc no seguir-te. Simplement camina al meu costat i sigues amic meu " - Albert Camus.