29 de maig 2008

Noticies a destacar

Foto de Vigo74. Tots els drets reservats.
Quan llegim el diari, ens quedem normalment amb la notícia que a cadascun ens pot interessar, segons estem immersos en la política, pel que passa al món, en els espectacles, o les curiositats.
Després de tota la polèmica aixecada pel xef Santi Santamaría, m'havia fet el propòsit de no parlar-ne perquè creia que ja durava massa i que no pagava la pena parlar-ne, però després de la portada d'El Periódico d'ahir i de la resposta a corre-cuita del xef a diferents emissores de ràdio i cadenes de tele, no me'n puc estar de donar la meva opinió.
Jo quan vaig a un restaurant, a la mida de la meva butxaca, ( cada vegada és més espaiat en el temps ) em decanto més pel que ja conec i per una cuina tirant a casolana que no pas per les innovacions, per tant encara que m'ho pogués permetre (que no és el cas) no aniria mai al Bulli perquè a mi m'agrada veure que és el que menjo, però li reconec el mèrit innovador i investigador al Ferran Adrià, i cal tenir en compte que ell mai ha dit res en contra de cap xef ni de la cuina que fan.
En la meva opinió en Santi Santamaria el mou l'enveja pel reconeixement mundial del Ferran Adrià, no és pas la primera vegada que arremet contra ell i d'altra banda crec que també hi ha un interès publicista per vendre el seu llibre. Però les seves declaracions les considero greus perquè diu que atempten contra la salut pública. L'escàndol ocasionat ha tingut ressò a la premsa francesa, anglesa, italiana, causant desprestigi a la cuina espanyola en general, que gràcies als xef innovadors s'havia situat ens els primers llocs de la bona cuina del món.
I avui, m'he quedat amb la ressenya de la intervenció, com a testimonis de la defensa del judici contra en Jimenez Losantos, dels dirigents del PP, Sr. Zaplana, Sr. Acebes i Sra. Esperanza Aguirre, els qui l'han deixat més sol que la "una".
Me'n alegro molt perquè aquest individu, amargat, venjatiu, feixista, se li havia de parar els peus. Molta gent en parla dels seus insults i atacs a la gent demòcrata cada dia en el seu programa de cada matí a la COPE, però al passar-se tant amb l'alcalde de Madrid Sr. Ruíz Gallardón, ha begut oli, i confio que la sentència sigui favorable a l'alcalde a veure si d' una vegada se li tapa la boca insultant a aquest personatge, 72.000 euros no són "moco de pavo" i en poden ser molts més que anirien per les víctimes dels atemptats. Perquè, espero i dono per suposat, que si és condemnat no serà la COPE qui pagarà, ja només faltaria això l'estat donant dels nostres diners als capellans i ells pagant les multes i judicis d'un indesitjable.
Una cita: " El matrimoni és a l'amor el que és el vinagre al vi. El temps fa que perdi el seu primer sabor " - George Gordon Byron "Lord Byron"

1 comentari:

Anònim ha dit...

Zaplana, Acebes y Esperanza Aguirre se han retratado......