18 de maig 2008

Presentacio de llibre "Catosfèric" amb GLAMOUR

Tots els drets reservats. Foto de Ilca(les flors)
Ahir m'ho vaig poder muntar i vaig poder assistir a Vallromanes a la presentació del llibre "La Catosfera literària"
Va ser una presentació de llibre "glamourosa" com la va qualificar en Saül Gordillo. Na Marina Martori, blogaire participant en el llibre, va fer de "mestre de cerimònia" presentant l'acte amb les seves paraules, molt professional, amb simpatia, dolçor i aportant el "glamour" que ella te sense saber-ho (pot ser no li agradi això que dic del glamour) però és veritat i si vol ho canvio per "un toc de distinció" que és innat en ella.
Ens varen parlar del llibre, en Saül Gordillo, director de l'agencia de notícies i creador de Poliblocs, en Marc Vidal, reconegut blocaire i impulsor de les I Jornades de la Catosfera, celebradas a Granollers, En Toni Ibáñez "alma mater" dels blogs en català, inventor de la paraula "Catosfera" i l'impulsor de la idea de editar el llibre i finalment en J. Ferrer l'editor de "Cossetània" qui gràcies a ell es va poder quallar finalment la idea.
En Saül Gordillo ens va parlar dels blogs, en Marc Vidal de la literatura 2.0 o literatura 1.0 i en Toni Ibáñez, emocionat ell i content, de tot una mica, dels posts del llibre, dels participants, de la seva manera de ser, i de la seva alegria.
Finalment, l'actor Jaume Comas ens va fer unes lectures excel·lents de fragments de alguns dels posts participants.
Varem estar acompanyats per la música jazzística de 5 joves (em perdonaran però no recordo exactament el nom de la banda, ......? Band) molt joves que varen anar acompanyant les lectures amb petits tocs musicals.
Es va fer la foto de "família" de tots els participants del llibre que hi varen poder assistir, en total 37 (deu n'hi do) i després d'un petit recés per poder condicionar la sala "polivalent" del Casal de Vallromanes, va arribar el moment de la desvirtualització dels que tan sols ens coneixíem a través dels blocs. Alguns que ja havien anat a les jornades catosfèriques ja es coneixien però jo que no hi vaig poder anar, vaig poder conèixer en persona a: Na Júlia (La panxa del bou) En Francesc (El blog de'n Francesc Puigcarbó) en Rafel (Rafel de Yzaguirre) Na Carme Fortià (entre somnis i realitats) en David (Les cabòries de'n Montilla), En Toni Ibáñez (Entrellum), en Marc Vidal, en Saül Gordillo, en Jesús Mª Tibau, i molts més amb qui no vaig poder arribar a parlar.
Ens varen servir un "pica-pica" exquisit i varem brindar amb cava o vi. Tot plegat fantàstic. Un capvespre encantador, amè, simpàtic i il·lusionat. En resum, una presentació de llibre fora del normal, que va sortir "rodona". L'enhorabona a tots.
Una cita: " El mal no està en tenir defectes, si no en no tractar d'esmenar·los " - Confuci.

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Una vesprada plena d'emocions i il.lusions compartides. llàstima de no haver tingut temps de parlar amb tothom.

Júlia ha dit...

Va ser tot magnífic, m'ho vaig passar molt bé, espero que es repeteixi, a mi també em sap greu no haver pogut parlar amb tothom, però tenim un límit i vaig arribar a casa afònica de tant xerrar.

Marali ha dit...

Jesús, gràcies per la visita, va estar molt be oi?.
Júlia, jo m'ho vaig passar molt be i com tu confio que és repeteixi de tant en tant. Vaig fer el camí de tornada a casa amb molta pluja, però en arribar a L'Ametlla no havia plogut gens. Fins un altre.

Josep Rof Rof ha dit...

ostres? m’hauria haver anat!!!!
tal com m’ho descrius hauria set massa per mi!!!!
amb les teves paraules per la descripció és com si hagués estat present!!!
¡una abraçada!!!! josep

Toni Ros ha dit...

Vam parlar? No en sóc conscient, pobre de mi, amb tant de guirigall i cares noves i signatures iiiiiiiiiii,

Gràcies per venir i compartir!

Ara t'enllaço

Marali ha dit...

No no varem parlar, estaves massa ocupat fent els honors a tanta gent i jo sóc una mica vergonyosa per aproparme a tu i presentarme. Vaig comprar el llibre i tinc unes quantes signatures. La presentació va estar molt be i jo m'ho vaig passar molt be. Felicitats

RY ha dit...

I tant que tens signatures, Alícia, i unes cares més per afegir als blogs. Una abraçada.
;)