23 de maig 2008

Rumiant....... que i com

Foto de D.H. per "Le Monde" . Tots els drets reservats.
Quan vaig tancar el cicle de cuina casolana, vaig dir que miraria de començar un altre cicle pels diumenges. Ja fa dies que estic rumiant el que i el com, o sigui, de que anirà el cicle? i el més complicat, com ho faré?
Perquè resulta que quasi ja tinc decidit que provaré d'escriure un conte, el que em passa és que no se si tindré prou imaginació i prou capacitat literària per fer·ho. El més difícil serà potser escriure directament en el teclat, pot ser el millor serà que comenci fent·ho en paper i "boli" o sigui 1.0, i després de corregir ho passi al blog.
M'ho plantejaré com les "redaccions" que ens feien fer a col·legi: títol, plantejament, desenvolupament, i final.
Apa, ¡ és tot un repte ! per qui fa tan d'anys que no ha fet servir la imaginació per escriure. Si us plau, sigueu benvolents en les vostres crítiques.
Una cita: " La gent bona, si s'hi pensa una mica, ha estat sempre gent alegre " - Ernest Hemingway