21 de novembre 2008

Diumenge "bolo", dimarts ..... 2 anys.....

galeria de fur and feathers. Tots els drets reservats.
Diumenge, Catarsi teatre tenim "bolo" a Malgrat de Mar, i aprofitarem per passar el dia allà, marxarem al matí, muntarem, i dinarem. La representació és a les 18:30, per tant tindrem temps de fer un assaig i relaxar-nos.
Crec que ja gaire be tinc superat el pànic escènic i que me'n sortiré be del meu petit paper, ja hi començo a trobar "gustet" i em fa il·lusió aquest bolo.
També em fa molta il·lusió celebrar els 2 anys del nostre "peque" en Joan, el 25 dimarts vinent, els complirà. De fet però, la família ho celebrarem el 30 perquè les obligacions laborals de cadascú no ens permeten fer-ho el dia que és. A casa meva sempre s'han ajornat els dinars de celebracions als diumenges a no ser que coincidís el dia. Encara falta una setmana per la celebració però ja tinc ganes que arribi i veure la seva carona somrient, els seus ulls il·lusionats, i com bufarà les 2 espelmes del pastís que segurament farà la seva mare per estar segura de que ens agrada a tots. El meu fill em va demanar que no li comprés cap joguina perquè ja en te massa però mireu, jo tinc ganes de comprar-li alguna cosa que cregui que la gaudirà. Li encanten els cotxes, ja veuré que li compro, si cotxes o un llibre (perquè els llibres també li agraden molt).
Malgrat tot, sempre hi ha petites alegries que t'ajuden a tirar en davant.