05 de novembre 2008

¡ Ha guanyat ! Obama president d'USA

Tots els drets reservats.

M'he llevat amb el desitg de saber que havia passat a Estats Units en les eleccions, qui havia guanyat, L'Obama o McCain: demòcrates o republicans.

Llegeixo doncs els titulars del diari i l'editorial, escolto la ràdio. HA GUANYAT L'OBAMA.

Me'n alegro, tot i que no se molt be perquè. Tothom diu que les relacions internacionals seran millors amb l'Obama i que l'economia mundial anirà més de pressa a remuntar. Jo no hi entenc ni en economia ni en política internacional, el meu dia a dia és la meva economia personal per omplir el cistell i fer front a les despeses mensuals que no són poques.

Per començar però, crec que a EEUU s'ha trencat el mite: Mai un negre podrà arribar a ser president. De la mateixa manera que amb Kennedy és deia que un catòlic d'origen irlandès mai podria ser president dels EEUU (una altra mite trencat).

Esperem doncs que el nou president Mr. Barak Obama, compleixi les expectatives dels seus votants i de la resta del món que aquests dies ha tingut la mirada posada en la seva campanya electoral.

Deixant ja aquest tema, vull fer un petit comentari del post que he llegit avui a qmenta. un petit poema d'amor amb el que m'hi he sentit identificada i que comparteixo, senzill, emotiu, i trist, però real de veritat.