19 de novembre 2008

Política?

Galeria de Fur and Feathers. Tots els drets reservats.
Avui he rebut una trucada d'un company de militància, demanant-me el suport per la seva candidatura com a 1er. secretari de l'executiva que haurem d'elegir properament en Assemblea.
Estic totalment d'acord amb aquest company i amb d'altres de l'Agrupació de L'Ametlla que també li donen suport perquè de fet jo ja feia molt de temps que els hi havia dit que l'Agrupació no anava be de la manera que anava, per això vaig deixar d'anar a les reunions perquè no portaven a cap fi, perquè anar-nos trobant cada setmana per escoltar les noticies de l'equip de govern de l'Ajuntament per això ja tenim el diari de L'Ametlla.
Jo sempre m'he queixat de que una vegada s'han guanyat les eleccions municipals i s'ha aconseguit l'alcaldia i un equip de govern, les agrupacions del partit guanyador perden la presència al poble i això és un error al meu parer, l'equip de govern sigui del partit que sigui ha de ser i governar per tot el poble i ha de tenir presència al poble degut a la seva feina: en cultura, urbanisme, joventut, política social, etc... per a tots, tant per qui els ha votat com pels qui no els ha votat.
És feina de l'agrupació del partit mantenir la vida política al poble, tenir presència, demostrar que l'equip de govern ho està fent be, o no. En aquest cas cal reunir-se amb l'equip de govern i parlar-ne. No es tracta de fiscalitzar la feina ni de torpedejar-la però s'ha de vetllar pel compliment del programa i per les pràctiques polítiques clares i transparents. A L'Ametlla ha passat el mateix, i ara que és el moment de elegir una nova executiva, crec que necessitem algú que tiri en davant l'agrupació i fomenti la participació dels militants a portar-la com cal. L'objectiu com a partit és el de tornar a guanyar les eleccions per tal de continuar portant a terme la nostra política basada més en les necessitats del poble i dels ciutadans, i si ho volem aconseguir, com a partit hi ha molta feina a fer. Crec que aquest companys que m'han demanat el suport tenen prou empenta per a fer-ho.