07 de novembre 2008

Una bona notícia

Foto de jrrof. Tots els drets reservats.

Avui no pensava escriure res perquè en certa manera se'm està esgotant la inspiració i no se ven be de que parlar. Passo dels diaris, Ei, però els llegeixo eh?.

Però ara mateix m'acaben de donar una notícia molt bona que m'ha posat molt contenta i per això he volgut reflectir-ho al blog. Acabarà de ser bona del tot el dimecres vinent, tinc la confiança de que sortirà el que s'espera i hi haurà una mica de sort.

Malgrat la ditxosa "crisi" que tots estem suportant, sembla que les coses se'ns van arranjant de mica en mica. Ara ens comença la feina de sembrar, be no exactament ara, sinó a primers de gener, passades les Festes. Dic sembrar com a símil, de fet és un bombardeig publicitari via Internet, i anar lligant entrevistes per oferir el nostre conreu per tal de que podem anar recollint el que hem sembrat de cara la primavera-estiu-tardor, vinents.

Res més, estava una mica "moixa" i la notícia m'ha aixecat l'ànim. I diumenge, família i escudella que em ve molt de gust.

La foto de l'amig josep l'he triada perquè malgrat la crisi encara podem comprar coses barates. Qui no porta calces és perquè no vol, no us sembla?