13 de maig 2009

Barça 3 Atlètic de Bilbao 1

Tots els drets reservats.
Avui es jugarà a València la final de la Copa del Rei (la copa del Borbó, com diu un amic meu)
F.C. Barcelona versus Atlètic de Bilbao.
La meva porra: Barça 3 Atlètic 1
No m'agrada el futbol, no el veig mai ni en directe ni per la tele. Però no se com i des de ja fa molts d'anys, el Barça per mi és alguna cosa més que futbol i per tant vull que guanyi el Barça, i que enguany s'emporti el "triplet" que crec que s'ho ha merescut amb escreix.
Avui, malgrat que la cridòria i veure'l per la tele em posa molt nerviosa, miraré el partit i cridaré els gols, i faré els ¡uis! com qualsevol cule i acompanyaré al marit per a que no es trobi sol cridant.
Visca EL BARÇA

1 comentari:

Maurici ha dit...

Tinc la impressió que entre tots els mitjans de comunicació, uns els bascos perquè porten molts anys sense viure aquests moments i altres de la resta d'Espanya per "coherència" estan picant la pressió del Atlhetic en gran mesura, això en jugadors no acostumats a jugar finals els fa molt de mal, per tant pronostico un resultat prou favorable pels colors blaugranes.
4-1. Visca el Barça!!