07 de maig 2009

Casament

Tots els drets reservats.
Hem estat convidats al casament d'una filla d'uns amics. Serà el pròxim 6 de juny a un lloc bastant llunyà de la província de Girona.
El curiós és que han posat la condició "sine qua non" de que tothom ha d'anar vestit de blanc, homes i dones. Ostres, semblarem un grup de fantasmes quan es vagi fent fosc.
Diuen que serà un casament senzill, i com que jo ja tinc un vestit blanc ibisenc serà fantàstic perquè no n'hauré de comprar un altre adequat per un casament "al uso", amb el que tinc ja faré.
Avui en dia, quan et conviden a un casament, acostumes a posarte les mans al cap pensant en la despesa que representarà, vestit, sabates, regal, i gaire be per partida doble.
Llavors, comences a pensar en els nuvis i dius, be ja que han tingut el detall de convidar-te per alguna cosa serà, per amistat, per apreci, perquè volen fer partícips de la seva felicitat a la família, amics i coneguts i això vol dir que tu entres en una d'aquestes categories i vas rumiant que et farà falta, com ara en el meu cas que ja estic contenta perquè no hauré de comprar cap vestit de "festa" però segurament que unes sabates si, perquè les que tinc més noves són de color negre i no s'escaurien amb el vestit blanc. En fi, alguna despesa hi haurà, però procurarem que no sigui massa elevada.
Amb la meva manera de ser, quan tan sols falta un mes per aquest casament, ja m'he d'anar mentalitzant i programant per aquest dia, així estaré preparada per anar-hi doncs  no m'entusiasme anar de casament.