12 de maig 2009

Debat al Parlament sobre l'estat de la nació.... Madrid

galeria de Seattle Click. Tots els drets reservats.
Demà dimecres 13 de maig hi haurà un nou debat al Parlament nacional sobre l'estat de la nació.
Una vegada més "todos contra uno". Em sembla molt fort, ja sabem que el President ha de respondre a les expectatives dels votants i que ha de donar explicacions del perquè ha fet les coses d'una manera determinada i el que ell i el seu govern creuen que és el millor pel país. Però el que em sembla fort, és que aquests debats és converteixin en "picabaralles" i que el cap de l'oposició i els portantveus dels partits minoritaris és dediquin a fer retrets, criticar, i fins i tot a perdre el respecte, sense aportar cap alternativa viable, no demagògica i raonable.
Que una sola persona hagi d'aguantar tot això, prendre notes, i replicar un per un a les crítiques i les desqualificacions, em sembla d'una valentia extraordinària.
Tornarem a sentir al Sr. Rajoy a despotricar contra el President, com ja ens te acostumats i com feia el Sr. Aznar, que per cert ja torna a remenar la qua, potser se'n penedeix de no estar en primera línia i vol ser objectiu una altra vegada de les portades de primera plana. Ho deu necessitar el seu Ego, dic jo.
El Sr. Rajoy que semblava que s'havia moderat una mica més ara resulta que torna amb les mateixes tesis del PP dels temps d'Aznar: "Lo està haciendo muy mal Sr. Zapatero".
Per cert, i ja ho se que no te res a veure amb el debat de l'estat de la nació, però que en penseu de la publicitat endegada pel PP sobre l'ensenyament a Catalunya? jo ho trobo vergonyós, d'una manca d'ètica garrafal, qui ha estat el publicista que ha tingut la idea? i qui del PP l'ha aprovada i l'ha tirat en devant? Ja hi tornem a ser, ja tornen a carregar contra els catalans i la nostra llengua. Serà perquè el Barça està a punt de guanyar'ho tot? jajajajajaja..........

7 comentaris:

Maurici ha dit...

Alicia, un ( el President) ha d'aguantar el que ha sembrat i si per part dels partits catalans li estiren les orelles (Zapatero) jo m'afegeixo i el primer. Altra cosa és fer-ho de manera més o menys educada, cosa que fent memòria per can PSOE i tenien un tal Guerra que tela de tela.
Una abraçada i ¡Visca el Barça!

Anònim ha dit...

INCREIBLE¡ FOTLI ALS CATALANS QUE NO SI TORNAN¡.
NO HAN CANSARE DE REPETIR:
PER DIGNITAT NI UN VOT PER EL PP.
NI UN VOT PER EL PSOE.

Marali ha dit...

Doncs si Saltenc, en Guerra, i d'això ja fa molt d'anys, les fotia sense engaltar però les seves formes no eren les d'aquesta gent. No he parlat dels partits catalans, si no de tots, el primer que he dit és que el President te la obligació de passar comptes. En quant a recollir el que s'ha sembrat és qüestió d'opinions oi?. Jo el que dic no és que no s'hagi de fer si no que els partits se sàpiguen comportar com persones educades i com polítics a part de críticar exposin com ho farien ells. Je, mai ho fan.

Marali ha dit...

Anònim;

no acostumo a respondre els comentaris anònims però et diré una cosa, primer de tot, les lletres en majúscula a internet són "crits", i malgrat estar d'acord mes o menys amb tu de que sempre ens toca el rebre als catalans, no anava per aquí el meu post.

Salutacions

Maurici ha dit...

Alicia, no et conec personalment però amb els anys la feina m'ha donat un sisè sentit(em sembla) que en permet veure en els teus comentaris una persona amb un alt sentit de la humanitat,per tant valoro molt la teva opinió, quina en tens sobre el que ha sembrat Zapatero a Catalunya.

Marali ha dit...

Promeses no complertes i desencís pels votants del PSC. No és pas la primera vegada que em passa, eh? també varem haver d'empasar-nos la OTAN, recordes?

Però jo sóc dels que penso que les idees són vàlides, que són les persones que fallen i si uns no ho fan be, que ho facin uns altres però sempre amb les idees per devant.

Maurici ha dit...

Per respecte a aquestes idees cal censurar amb força qui s'aprofita d'elles per a riures dels altres. Ja em molesta escriure això pero ha arribat un moment en què és més honest un "NO" d'Aznar que un "SI" de Zapatero