06 de maig 2009

Ens acostem a l'estiu

Galeria de Vanda.
Tots els drets reservats.
Estem a 6 de maig i en aquesta setmana s'albira ja l'estiu. Ens està fent un temps molt calorós, amb sol esplèndid i cels blaus.
Diuen que "pel maig, cada dia un raig" però de moment tan sols ho ha fet una mica. Potser dissabte i diumenge, s'ennuvolarà.
"Parte" meteorològic passat per l'Alícia que de meteoròloga no en te res, per no perdre el costum. Be, jo us volia parlar de l'estiu, com sempre jo ja en tinc ganes de que arribi de veritat, amb calor, m'és igual, però dies de sol i cel clar és el que necessito. A veure si així no em fa tanta mandra sortir de casa.
Portar roba lleugera, clara, no haver de pensar que potser necessitaràs un jersei pel vespre per si refresca, fer la migdiada de 20 minuts al fort de la calor (de 3 a 4 de la tarda), refrescar-te amb una dutxa i sortir de capvespre a prendre una orxata, ¡que be! Anar algun dia entremig de setmana a la platja, pel matí, dinar poca cosa i anar a cercar l'ombra i la fresca de la Plaça de les Mèlies amb un cafè amb gel.
Aviat arribarà. Haurem de provar per tots els mitjans de portar a terme aquests desitjos, sobre tot el d'anar a la platja perquè els darrers estius no ho hem fet i ho trobo a faltar.