08 de maig 2009

Diversos..........

Tots els drets reservats.
Aquesta setmana, dimecres, vaig anar a menjar una pizza amb la meva amiga Magda. Va ser una estona agradable, com sempre, tot i que ni ella ni jo estem al màxim de moral.
Varem parlar de tot, sobre tot dels fills. També em va tocar una bona repassada per part d'ella repetint-me el que jo ja se i que em diu tothom qui m'estima.
Jo quan em poso al lloc dels altres soc molt bona donant consells i pensant que hauria de fer en el seu lloc però no ho se aplicar en mi.
No repetiré el que ja he dit moltes vegades, ni els propòsits que em vaig fer a primers d'any que de moment han quedat en això "propòsits". Trobo a faltar aquestes xarrades amb la Magda doncs no són tan freqüents com voldria, de fet potser hauria de ser jo qui prengués la iniciativa per trobar-nos però sempre tinc por de ser un compromís (se que no és així) però forma part de les meves pors: rebuig, cares enfadades, llàgrimes, retrets; tot això em fa reprimir-me moltes vegades.
També aquesta setmana he comés un error, vaig parlar d'una persona al blog que no n'hauria d'haver parlat, em sap greu, no es va enfadar però gaire be si. En els moments que ho escrivia no vaig pas pensar que es podria molestar però llavors quan m'ho va dir vaig pensar que segurament a mi tampoc m'hagués agradat veurem reflectida en un escrit públic. Li torno a demanar disculpes des d'aquí. Prometo rumiar més a l'hora d'escriure coses personals.
I ja està per avui, no se si aquest cap de setmana escriuré o descansaré de blog. Potser us posaré un vídeo musical???????