15 de maig 2009

L'Equador de maig......

Galeria de Seattle Click. Tots els drets reservats.
¡ Que depressa passa el temps ! ja estem a mig maig quasi sense adonar-nos. Un altre cap de setmana que podria ser que ens fes bon temps donat que passarà aquesta inestabilitat d'ahir i d'avans d'ahir (segons diuen les previsions) i per tant podrem gaudir d'un dia de sol.
Ja anirà be si és així doncs diumenge tenim el compromís d'anar a una "arrossada popular" a l'aire lliure i si no fa bon temps no la gaudirem massa.
Aquest vespre, tinc una sortida molt particular i que suposo que serà divertida. Un "sopar de dones" amb reunió posterior de "tapper-sex" jejejejeje  Ja em varem fer una altre i ens ho varem passar de "conya".
No ho hagués dit mai que amb l'edat gaudis dels dobles sentits i de les històries picants. Quan era joveneta me'n feia creus de que les dones casades tinguessin aquesta mena de converses. I que consti que de puritana res eh? però està clar, com que era una altra època a mi em sorprenia bastant.
Tornant al maig, no ens en adonarem que estarem a juny, quasi a ple estiu, i aquest segur que també ens passarà volant. No pot ser això, quan més gran em faig, més de pressa em passa el temps i no serà per les meves grans activitats que cada vegada en són menys. Si faig més coses anirà més a poc a poc el temps? o serà a la inversa?. No ho se pas.........