06 de desembre 2007

Coses rares d'aquest blog...........

Jo no sabia ven be de que volia escriure avui, però m'ha passat una cosa molt rara. Malgrat que a l'entrar a Blogguer li demano que canvii l'idioma al català, resulta que no ho canvia i continua en anglès. Sé el suficient per entendre quatre coses però a l'hora de demanar-li la correcció ortogràfica de l'escrit, el més segur és que no ho faci i això si que em molesta perquè no m'agrada publicar una cosa on hi pugui haver faltes ortogràfiques. És una mania que tinc de sempre amb el llenguatge i l'escriptura. Jo no vaig aprendre el català escrit a l'escola i per tant el vaig anar a aprendre'l ja de gran a les classes de "català per adults" però tan sols vaig fer 2 cursos i no es pot dir que el se escriure correctament del tot. Tinc problemes sobretot amb els accents i les "v". Us prego doncs disculpeu les possibles faltes d'ortografia. Sense saber de que escriuria, al trobar-me amb aquest embolic de llengües, ja tinc el "post". Miraré d'arreglar això de l'idioma però la veritat és que no se pas com fer-ho.