14 de desembre 2007

Paisatge.........."Sa Tuna" Costa Brava

Aquest paisatge tan bonic és "Sa Tuna" una caleta preciosa de la Costa Brava, de la que em vaig enamorar ja fa molts d'anys. Un amic ha estat tan gentil de deixar-me-la penjar. Quan érem joves, poc abans de casar-nos, el que ara és el meu marit m'hi va portar perquè en tenia referències per un company de "mili" que la seva família hi tenien una caseta. Des de llavors que al menys una vegada a l'any, a l'estiu, hi anàvem a passar el dia. Sol, platja, tranquil·litat i paisatge per admirar. Ens agradava somniar que algun dia hi podríem tenir nosaltres també una caseta i poder gaudir els estius allà. He dit que somniàvem perquè en el fons ja sabíem que això no seria pas possible. Malauradament, ja fa molt de temps que no hi anem però el pròxim estiu m'he proposat de tornar-hi, i hi tornaré.
foto de Jrrof. Tots els drets reservats

1 comentari:

jrrof ha dit...

Agraït de que m’hagis penjat una foto meva al teu bloc! Mira avui precisament havem parlat de tu i de “Sa Tuna” amb el meu fill mentes fèiem camí cap a Setcases. (les meves per averia del ordinador les vaig perdre) Ma ha dit que me’n passarà...en té fetes seves de la platgeta i una sortida del sol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fins aquí. Tens tota la raó quant dius que és bonica Sa Tuna! Ell també se’n va enamorar! Tota la família n’estem enamorats! El lloc és únic. És meravellós, estiu e hivern. Aquesta foto esta tirada per mi amb teleobjectiu des del seu balco de “Sa Blava” Begur.