09 de gener 2012

TORNADA A LA NORMALITAT, més o menys.....


Un any més hem sobreviscut a les festes nadalenques, tant denostades últimament, però que any, rere any anem continuant amb la tradició i enguany amb més mesura per la crisi, però no massa, fent els dinars familiars calòrics 100%, menjant torrons i bevent cava i el que calgui......

Hem tirat la casa per la finestra amb el Tió i els Reis (els infants s'ho mereixen tot) i ara ens tocarà (sempre és així) estrènyer-nos el cinturó i en davant.

Diuen que enguany serà pitjor econòmicament per tothom. Confio que no sigui així i que hi hagi una mínima millora.

Des la pre-campanya de les eleccions generals, que jo no he parat de fer "campanya electoral" a la meva manera per mitjà del facebook. Fins i tot, ara, amb el nou govern (que jo no he votat) no he deixat de penjar notes crítiques i notes del meu partit. Però penso que ara ja n'hi ha prou.

Tant aquí, com al facebook escriuré sobre el que més m'interessa, el benestar, la igualtat, la justícia, la pau, l'amor, l'educació, la música, l'esbarjo, .......... Reflexions a la meva manera, ja sabeu, molt planera i molt simple, però que crec que tampoc estan tant malament.

D'altra banda, potser tornaré a fer un petit cicle de receptes de cuina casolana, repetint segurament algunes de les que ja havia escrit, perquè, ara més que mai, hauríem de saber fer menús econòmics però nutritius i de sempre les mestresses de casa han sabut gestionar molt be els recursos per posar un plat a taula.

Frases:  Totes les tragèdies acaben amb una mort, totes les comèdies acaben amb un casament...... LORD BYRON