19 d’agost 2014

Retorn al meu blog



El darrer post que vaig escriure va ser ara fa un any i el vaig titular: Promeses incomplides. No tornaré a caure en el parany del penediment i tornaré a fer les mateixes promeses de que escriuré un post cada dia. No no ho prometo però de veritat us dic que ho intentaré, si més no, com a mínim de tant en tant.

El problema més important és el de triar els temes dels que vull parlar, política?... sentiments?... queixes?...cinema?.... cuina?....música?... difícil perquè no soc experta en res de tot això, solament autodidacta i experiència viscuda i sempre des del meu punt de vista molt personal. Alguna cosa en sortirà però i si més no m'anirà bé com a teràpia.

Per tant, torno al blog amb el propòsit de fer-ho més sovint i passar una mica del facebook.

Fins aviat doncs, a veure que surt de dins aquest cap meu.

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ben retornada.

Salut

Marali ha dit...

Gràcies Francesc, que consti que et vaig seguint de tant en tant.