01 d’octubre 2011

Insomni..........


Galeria de Seatle Creck. Tots els drets reservats

Feia molts dies que no em passava de no poder dormir, són exactament  2 quarts de cinc de la matinada i aquí em teniu, escrivint perquè en veig incapaç de tornar a dormir. Potser d'aquí una hora em cauré de son i podré tornar al llit però de moment aquí estic.

Diuen que no hi ha mal que per be no vingui, o sigui que aprofitant l'insomni una mica d'escriptura en aquest bloc, que "pobre" està una mica deixat de la ma de Deu.

Com tots ja sabeu, el món sembla que s'hagi capgirat: terratrèmols, sismes, sunamis, tempestes, huracans......... pel que fa a la naturalesa; ja no parlem dels humans que des de guerres a grans interessos, crisi econòmica i financera, atur imparable, especulacions i especuladors, desesperació, indignats i retallades ja no donem l'abast per fer-nos més mal a aquests pobres humans que ens  ha tocat viure en aquest món.

I no em vull posar amb els polítics que per un que s'ha posat a ser polític de molt bona fe, creient que així ajudava als seus conciutadans, n'hi ha dos que s'hi han dedicat per a treure'n profit propi i que no els interessa res més que continuar asseguts a la poltrona. No m'hi vull posar, malgrat veure que no són massa "trigo limpio" perquè encara conservo aquella certa innocència de creure en les persones bones, en els bons ideals, en que el sistema democràtic és el que val més i el menys nociu per a les llibertats dels humans. Que voleu que faci? soc així jo, malgrat l'edat i l'experiència. 

Be, ja n'hi ha prou, potser que provi de dormir una mica més que si no demà no m'aguantaré. A veure si segueixo escrivint aquí més sovint i no tan sols quan pateixi d'insomni.