07 de juliol 2019

A ple estiu

No tornaré a dir que estaré per aquí més sovint, tot i que ho voldria fer, cada cop em costa més posar-me a escriure i si m'ho prenc com a obligació, pitjor.

En el darrer post vaig explicar que per culpa de la situació política a Catalunya en la que ens han immers una colla de il·luminats, havia gairebé perdut dues amistats de tota la vida, i és veritat, però no m'ho vull creure i penso que malgrat de no ser capaç de fer el primer pas (de moment) potser tornarem a ser el que érem algun dia.

Dit això, vaig a fer-vos 5 cèntims de la situació actual. Hem passat ja una campanya electoral molt llarga i unes eleccions generals i europees. D'altra banda, ja s'ha acabat el judici de tots els polítics presos per culpa de l'anomenat "procés", està vist per sentència però els polítics continuen presos. A les eleccions generals va guanyar l'esquerra i estem pendents dels pactes per a la investidura del president que hauria de ser durant aquest mes de juliol.

Estem passant una onada de calor amb temperatures de fins a 40/44 graus que ens fa molt difícil sortir al carrer a segons quina hora, nits calorosses que propicien l'insomni i l'estat de mal humor en el que ens llevem.

Escrit de manera molt per sobre, aquesta és la situació actual. Ara ho deixo ja i espero poder ser més extensa i analítica la pròxima vegada.