18 de novembre 2008

No vull treure'm-ho del cap.......

Galeria de Fur and Feathers. Tots els drets reservats.

Em sento especialment trista i no deixo de pensar en el que podria haver estat i en el que és, per això no em surt cap escrit per avui tot i haver llegit els diaris. Sembla ser que m'estic decantant per llegir successos i si fes algun escrit del que penso al respecte, això ja semblaria "El Caso". Em limitaré a transcriure uns poemes que són molt adients pel meu estat d'ànim d'avui.

SOLO

Desde el tiempo de mi niñez, no he sido

el cielo como otros eran, no he visto como otros veían, no pude sacar mis pasiones desde una común primavera. De la misma fuente no he tomado mi pena; no se despertaría mi corazón a la alegría con el mismo tono; y todo lo que quise, lo quise solo. Entonces, en el amanecer de una muy tempestuosa vida, se sacó

desde cada profundidad de lo bueno y lo malo

el misterio que todavía me ata: desde el torrente o la fuente, desde el rojo peñasco de la montaña, desde el sol que alrededor de mí giraba en su otoño teñido de oro, desde el rayo en el cielo que pasaba junto a mí volando, desde el trueno y la tormenta, y la nube que tomó la forma (cuando el resto del cielo era azul) de un demonio ante mi vista.

Edgar Allan Poe

XIII

Aullidos despedazados rompen

el abrazo de la noche desaparece

con el fuego de las montañas

Mientras, avanza la venganza àgil,

impaciente y escupe.

Lágrimas de ceniza

caen por nuestros cuerpos.

Silencio, muerte, silencio

¡ Sávate con tu fuego !

Your Fullmoon princess

Poemes durs i una mica morbosos però que en el moment que els vaig llegir em van agradar.

2 comentaris:

Atlántida ha dit...

ànims! això és nomès l'efecte dominò del temps! fa fred i ens fa sentir una mica tristos, però ja pots anar espavilant que diumenge et vull veure amb un somriure d'orella a orella.

Marali ha dit...

Dona, diumenge procuraré estar més contenta, però mentres t'estic dient que els homes són com són no puc pas somriure d'orella a orella eh? gràcies wapa. Fins diumenge.